ჩემი განუკურნებელი სენი…

   რაღაც განუკურნებელი სენი შემეყარა ბავშვობაში.ამ სენს მგონი ვერცერთი ექიმი უშველის(თუ ფსიქიატრს არ ჩავთვლით:D)… გაურკვევლად ავბუტბუტდი ხო?ვერ მიხვდით ვერაფერს?არაუშავს… ვერც მე : )) მაგრამ ნუ მოკლედ აგიხსნით სიტუაციას და იქნებ თქვენ მაინც მითხრათ ვინმეს თუ გჭირდათ ან გჭირთ და რა ჰქვია ამ დაავადებას : ))
დღეს ძველ ჩანაწერებს ვქექავდი და აღმოვაჩინე,რომ უძველესი დროიდან მოყოლებული (დაახლოებით 12წლიდან:D) სხვა ბევრ ჩანაწერთან ერთად,რამოდენიმე ერთმანეთის მსგავსი ნაჯღაბნი ვიპოვე…აი დაახლოებით ასეთი :
,,ეს ფურცლები,ეს ნივთები ჩემთვის ბევრს ნიშნავს… ეს ჩემი წარსული,აწმყო და მომავალია…ეს ჩემი ბავშვობაა… თუმცა თავი ას წელს გადაცილებული მოხუცი მგონია,რომელმაც დედამიწაზე თავისი დრო მოჭამა…რომ შემეძლოს, აი ამ პატარა კუთხეს(ვერ გავიხსენე რა კუთხეს ვგულისხმობდი:D),თავისი ყოველი პაწაწინა დეტალით მარადიულს გავხდიდი…ბევრი ალბათ ვერ მიხვდება და ბოდვად ჩამითვლის ამ სიტყვებს:,,ჯერ რა დროს შენი ბავშვობასთან გამოთხოვებააო”…    
აი ეს ჩანაწერი რამოდენიმე წლის წინ დავწერე და არა მარტო ერთი… და სხვათაშორის დღემდე ასეთი შეგრძნება მაქვს(თავი მოხუცი მგონია) რატომ?როგორ?რანაირად?ვერ გავიგე… იქნებ ვინმეს კიდევ გჭირთ ჩემს გარდა ეს?ნეტავ სახელი მაინც თუ აქვს?არ ვიცი მოკლედ მე მაინ რაღაც სენი მგონია…: ))  არა და არასდროს მეშინოდა სიბერის…არც ახლა მეშინია…მაშინ რა არის???

About Butterfly

მშვიდი ცურვა ეიფორიაში...

30 thoughts on “ჩემი განუკურნებელი სენი…

  1. აუფ . .. მე ესეთი რაღაც არასოდეს მიგვრძნია.. რაღაც უცნაურობებიაა… :დ არაუშავს გაგივლის 😉 :*

  2. Chiamaria ამბობს:

    სამწუხაროდ ვერც მე გაგახარებ … 🙂 არ მსმენია , მიზეზი სადღაც ფისქოლოგიურ სიღრმეებში უნდა ვეძებოთ : )))))))))

  3. nick ამბობს:

    ჩქარა ასათიანში იქნებ გვეშველოს რამე. ეხლა ჩავრთე ინტერნეტი, ხვალ კომპიუტერი უნდ აგავაკეთო (გადდავაყენო) ხოდა ხვალ განახებ დამთავრებული არ მაქ(დაწყებულიც არ მაქ ის) ;დ :დ მოკლეთ ბებერის რა მოგახსენო, შენი ლაპარაკიარ ვიცი როგორია (ხომა რ ჩლიფინებ?), კდიევ(თმა ხომ არ გცვივა?) ხოო აუ მთავარი(კანფეტები ჯიბით ხომ არ დაგაქ ან ხომ არ გიყვარს?) თუ ესენი აისახება შენზე შენ მაშინ ნაადრევი დაბერების სინმტომი გაქ! (წამომიდგენა მერე რა იქნება?) :დ :დ მოკლეთ ეხლა თუ ბებერი ხარ მერე ახალგაზრდა იქნები რა გინდა ? :დ

  4. Apple Butaphory ამბობს:

    კიიი მე მქონია მასეთი შეგრძნებები და ეხლაც მაქვს ხოლმე ხანდახან..მე ცოტა სხვანაირი აკვიატებებიც მაქვს..მაგ: დარწმუნებული ვიყავი რომ 20 წლის მოვკვდებოდი,იმდენად დარწმუნებული ვიყავი რომ აკვიატებად მექცა და სერიოზული ჩხუბებიც მქონდა დედაჩემთან..ჩემს მე-20 დაბ.დღეზე კი ბაბუ გარდამეცვალა ყველაზე საყვარელი ადამიანი ჩემთვის.არ ვიცი ეს ჩემი უაზრო ფიქრების ბრალი იყო თუ არა მაგრამ ფაქტია ამდენ უარყოფით განცდებს უკვალოდ არ ჩაუვლია..ისე ჯერ 21 ის არ გავხდარვარ და ძალიან მაინტერესებს ეს აკვიატება რამდენად რეალური იქნება 😐 ზოგადად ადამიანი ისეთი რთული ფენომენია რომ ვერ გაიგებ ეს ფიქრები საიდან მოდის 😐

    • Butterfly ამბობს:

      auuu shen mogzavnili xar uechvelii.. me is mqonda chaxveuli chems bolo zarze vkvdebi metqi… kinagam manqanis gareshe davrchi :D:D da axla maqvs chaxveuli tu bolo zarze ara mashin 25 wlis metqi:D da vnaxot aba:D

    • Chiamaria ამბობს:

      ვაიმე ბევრი ვიცი მასეთი აკვიატება რომ აქვს :)))
      მე კიდევ ბოლო 4 წელია საათს იმ დროს შევხედავ მაინც და მაინც, 22:22 რომ წერია.. და ვფიქრობ რას შეიძლება მოასწავებდეს 🙂 ჯერ მგონია რომ ალბათ 22 წლის გავთხოვდები 22 რიცხვში, ფრიად პოზიტიურია მემგონი. და ისე სიკვდილზე არ მიფიქრია, იქნებ მაგასაც მანიშნებს ჩემი საათი :შ

  5. Apple Butaphory ამბობს:

    :D:D არაა რა მოგზავნილი,რას მერჩი ??:))))) შენგან განსხვავებით ჩემი უაზრო აზრები რაღაც ცუდ მოვლენებს იწვევს მაინც..ღმერთმა არ ქნას მართლა ასრულდეს ყველაფერი …. სისულელეებია რაა:))

  6. nancygaladriel ამბობს:

    ეჰ მე დიდი რომ გავიზრდები ფსიქოლოგი გამოვალ და მერე გიპასუხებ კითხვაზე–რა მჭირს :დ მარა მთავარია ეგ რაღაც პანიკებში და ეგეთებში არ გადაიზარდოს :დ

  7. shoka♥ ამბობს:

    შენ ალბათ გჭირს გერონტოფობია — დაბერების შიში, ან მოხუცი ხალხის ძულვილი.

  8. tsotnee ამბობს:

    არაფერიც არ გჭირს! 🙂 აი გამოსავალი, ისე მეც კაი ხანია მივხვდი რომ ბავშვი აგარ ვარ და მეც მენატრება. უბრალოდ დიდი ემოციის შედეგია ეგ ნაწერები დამიჯერე, და ამაში საგანგაშო და ფსიქიატრთან საკონსულტაციო არაფერია. 🙂

  9. teennewson ამბობს:

    არაფერი არ გჭირს უბრალოდ პოსტომანია შეგეყარა შენ,, გინდოდა დაგეწერა, მიხვედი კლავიატურასთან და შენმა თითებმაც გაურკვეველი მიმართულებით დაიწყო მოძრაობა და სახეზე მივიღეთ ეს პოსტი……

  10. teennewson ამბობს:

    ა ხოო.. : ) მერე რაღას ელოდები გამოაქვეყნე….: )

    • Butterfly ამბობს:

      არა იყოს : )) ერთი და იგივე(აღარ მახსოვს ერთი სიტყვაა თუ არა) შინაარსის პოსტები მოსაწყენი იქნება : ))

  11. Seymour Glass ამბობს:

    რაცხა წაუპეპლისეფექტებს ^_^

  12. ♥ Miss.Catalan.. ♥ ამბობს:

    მე სიბერიზმი მგონია(რა არი არ მკითხო,მეც არ ვიცი :დ )

  13. siyvarulovna ამბობს:

    ეგ იმის ბრალია ალბათ რომ ძალიან სენტიმენტალური ადამიანი ხარ 🙂 + არც თუ ისე მრავალფეროვანი ცხოვრებით ცხოვრობ. ალბათ ხშირად გეუბნებიან რომ დრო სწრაფად გადის და შენ გინდა ისევ ბავშვი იყო და ამიტომ ყოველი წლის მომატებას განიცდი…

    ენივეი, ვერავინ გიშველი თუ ტავად არ მოინდომე : )

    20-წლის ვხდები და ბევრისგან განსხვავებით რაგიკულად არ აღვიქვამ, ხომ გაგიგია გული არა ბერდებაო. ჰოდა რასაც დააჯერებ შენს თავს ისე იქნება მუდამ…

    • Butterfly ამბობს:

      სენტიმენტალურობაზე რა მოგახსენო და მრავალფეროვნება კი არ მიზიდავს(ნუ ხანდახნ შეიძლება) 😀 ჰო შენ მარადმწვანე ხარ : ))^_^

კომენტარის დატოვება

