ტა რაააამ… ჩემი ბლოგი ერთი თვისაა :)

დღეს 7 სექტემბერი ყოფილა და მხოლოდ ახლა გამახსენდა,რომ დღეს ჩემი ბლოგი არც მეტიიი,არც ნაკლებიიი… ტა რააააამ_1 თვისაა 😀 აუ არა და ზოგის ბლოგი 5 წელზე მეტს ითვლის(ეს ისე პირობითად) და მე ეს ერთი თვეც მახარებს.ნუ მოკლედ არაფერი განსაკუთრებულის დაწერას არ ვაპირებ და ვერც დავწერ ალბათ 🙂 პირველ რიგში მინდა მადლობა გადავუხადო ყველა ადამიანს ვინც კი ერთხელ მაინც ნახა ჩემი ბლოგი,ყველას ვისაც მოეწონა და არ მოეწონა,მოუხშირა შემოსვლას და აღარ შემოსულა პირველი ,,დასმოტრის” შემდეგ საერთოდ,ყველამ ვინც იცის ამ ბლოგის არსებობის შესახებ და ვინც არ იცის…მოკლედ,ყველას,ყველას,ყველას მადლობაა 🙂 მგონი ტრიბუნა მოვიდგი კაი გემრიელად.ოსკარის დაჯილდოებაზე  წარმოვიდგინე თავი,მაგრამ ამ ჩემ უდღეურ და საცოდავ ბლოგს ოსკარს ვინ აღირსებს(არა და ოსკარი რა შუაშია საერთოდ:დ).

 

ესეიგი ვულოცავ ჩემს ბლოგს დაბადების დღეს(გუშინ ახალი ვარიანტი გავიგე-დაბიდუბი)…გაიზარდოს ლამაზი პეპელა…ხოდა პეპელასავით ცოტახანს არ ეცოცხლოს…მმმ… ახლა სუფრაზე მგონია თავი მოკლედ,რომ აღარ გავაგრძელო მიხარიააა ძალიააან და ჩემი სიხარული ასე გამოვხატეეე… <3<3<3

About Butterfly

მშვიდი ცურვა ეიფორიაში...

23 thoughts on “ტა რაააამ… ჩემი ბლოგი ერთი თვისაა :)

  1. M.K. ამბობს:

    გილოცავ, თამთ! ერთი თვის ისეთი საყვარელია, რომ 5 წლის რა იქნებოდა, წარმომიდგენია!
    დიდი ბლოგი გაგიზარდოს!
    P.S. “ტრიბუნა მოვიდგი”-ზე ვიხალისე ბევრი!

    • Butterfly ამბობს:

      ვაი მე მადლობა მარ,გენაცვალე შეეენ :* იმედია მოვესწრებით ამ ბლოგის ხუთი წლის იუბილეს… 🙂 მადლობაა მადლობაა მადლობააა ❤

  2. ketusi ამბობს:

    გილოცავ<3
    ბევრი პოსტები და ბევრი კომენტარები შენ!

  3. katerina ამბობს:

    ვულოცავ შენს პაწუკა ბლოგს, დიდი გოგო გაიზარდოს და წარმატებული 🙂

  4. გილოცავ თამთუშკიიი ❤ მიყვარხარ ხო იცი :*

  5. Chiamaria ამბობს:

    ღუღუნებს შენი ბლოგი უკვე: ))))))

  6. nick ამბობს:

    მე სირცხვილი ჩემ შვილობილს 1 თვე შეუსრულდა და არ მიმილოცია ჰმ,,,, გენათლე მე შენ , ასე გაგეგრძელებინოს ვიზიტორი არ მოგკლებოდეს კომენტარი გაასმაგებულიყოს, და რავი შაქარი სენ ბლოგს 100 კილო :დ :*

    • Butterfly ამბობს:

      მღუპავ ნიკოლოზ? :დ :დ შაქარი იციი რა ღირს???:დ მაგრამ ღირს ამად…100იც იყოს და 200იც :დ :დ ენას ნუ უჩლიფავ ბიჭიკოოო(მასეთი პარატაც არ ვარ) 😛 მოკლედ,მადლობაა მადლობააა მადლობააა 😛 :*

  7. ♥ Miss.Catalan.. ♥ ამბობს:

    dges vnaxe sheni blogi,magram mainc-dagvianebit vu(gi)locav 😀 :*

  8. Mallorie ამბობს:

    ლოც, ლოც, ლოც.. ^^

კომენტარის დატოვება

