ხალხი გაოცდება, როდესაც შეიტყობს, რომ მე…


               რა შეკითხვას დაუსვამდი საკუთარ თავს? – რატომ ხარ ასეთი დებილი,შტერი,კრეტინი,ამაყი,ჯიუტი,თავნება და                 
 თავხედი?

  • რაში ხარჯავ ყველაზე მეტ ფულს? – მე საერთოდ არ ვხარჯავ ფულს 
  • რის გარეშე არ ჩაუვლია არცერთ დღეს? – მუსიკის…მეგობრების…სიცილის..
  • როგორ ფიქრობ ვინ ან რა იყავი წინა ცხოვრებაში? – მმმ… მგონიი  ზღვა…წვიმა…ქარი…მზე… იავიცი იავიცი gigi.gif
  • ვინ მოახდინა ყველაზე დიდი გავლენა შენს ცხოვრებაზე? – თიკომ,საბამ,კროლიკამ ჰო და კიდევ ალბათ ოჯახმაც…
  • რომ გქონდეს საშუალება, რას შეცვლიდი შენს ცხოვრებაში?ბევრს,ბევრს,ბევრს… ისე ვის შეცვლიდი უფრო კარგი კითხვაა : ))
  • 50 წლის შემდეგ ჩემზე იტყვიან … ?მმმ…ამას ისევ ისე აკლია,2 წლის ბავშვივითაა baby.gif
  • ყველაზე შტერული კითხვა?–  შეყვარებული რატომ არ გყავს? არავის უყვარხარ?და ა.შ.
  • ხალხი გაოცდება, როდესაც შეიტყობს,რომ  – ხანდახან მეც ვტირი…
  • ხალხი თვლის რომ მე..მაკლია…გიჟი ვარ…ყველაფრი მკიდინგ  jump.gif
  • ვერ ვიტან როცა…არ სჯერათ  და ჩემი ერთი ნათქვამი მათთვის საკმარისი არაა…
  • ჩემი ასარჩევი რომ იყოს, მომავალ ცხოვრებაში გავჩნდებოდი… – არც არავინ და საერთოდ,რომ არ გავჩნდე რამე დაგაკლდებათ?მიმაგრებული სურათი

 დამთაგა : მაცომ tongue.gif

About Butterfly

მშვიდი ცურვა ეიფორიაში...

10 thoughts on “ხალხი გაოცდება, როდესაც შეიტყობს, რომ მე…

  1. nick ამბობს:

    სულაც არ გავოცებულვარ : დ ეგ ჩემზე იქნება გასაოცარი :დ

  2. ♥ Miss.Catalan.. ♥ ამბობს:

    ჰაჰ,მომეწონა :დ ,, ხანდახან მეც ვტირი…” ეს ჩემებსაც გააოცებთ :დ ინ თოთალ-მომეწონა :*

  3. Salome Kanario Ust ამბობს:

    “საერთოდ,რომ არ გავჩნდე რამე დაგაკლდებათ?” – ამ პოსტს ვერ წავიკითხავდი, ფაქტია :)))

  4. M.K. ამბობს:

    მომეწონა
    გაამართლა ჩემი იმედები (ჩენმა ხასიათმა : ))

კომენტარის დატოვება

