მშობლებს, რაღაც ,,წერილივით” ^_^

                  ეს თეგ თამაში ელიმ დაიწყო,ხოდა მეც მომეწონა და ავყევი :))მმ წინასწარ მეცოდებიან ჩემი მშობლები :დ

ჰოდაა რა მინდოდა მეთქვააა – მადლობა დედას,მადლობა მამას,მადლობა გრენდმშობლებს(ანუ ბებია-ბაბუა და აქედან მხოლოდ ერთი ბებიაღა შემომრჩა).ჰოდაა ეს იქით იყოს ხუმრობა(ვითომ) და მშობლებოო რა მინდა გითხრათ(დათოს ინტონაციით :დ),უფრო სწორად ბოდიში მოგიხადოთ,რომ მე ასეთმა, ერთ დროს დამჯერმა შვილმა(ესეც ვითომ) გადავწყვიტე თქვენზე ”მეჭორავა” ბლოგზე.დიდი იმედი მაქვს ამას არ წაიკითხავთ და თუ წაიკითხავთ ვაიი მეე(მართლა ვაი მეე) :დ … მოკლედ მე მართლაც არაფერს ვმალავ…რა ვქნა მართლა არ ვმალავ და…ეს ჩემი შეჩვენებული ბლოგიც ისეთია,რომ ორი წლის ბავშვმაც რომ წაიკითხოს(ნეტა როგორ წაიკითხავს 2 წლის ბავშვი :დ) მაინც ვერ აღმოაჩენს რამე ისეთს – ,,აკრძალულს”,ასე,რომ შეგიძლიათ იკითხოთ და იკითხოთ მშობლებო ჩემი ბლოგი… და კიდევ იკითხოთ და იკითხოთ :დ მოკლედ რა მინდა მშობლებს ვუთხრა – ბოდიში უხეშობისთვის,არ დაჯერებისთვის(რის გამოც ბევრჯერ წავიმტვრიე ცხვირი),არა სიმართლე გითხრათ არც ვნანობ,იმიტომ,რომ სულაც არ ვარ მომხრე მშობლებმა დამაზომბირონ თუ რაღაცეგეთი : ) ჰო კიდევ უნდა ვაღიარო,რომ ხშირად თქვენი ფული უფრო მჭირდებოდა(სატანასმაილი:დ),რა ვქნა სიმართლე-სინათლეოო… ჰო კიდევ არ ვარ თქვენ როგორც გგონიათ უმადური და უსაქმური,ნუ კარგით ხო ცოტა სიზარმაცე მაპატიეთ და უმადური არავითარ შემთხვევაში არ ვარ… ისეე მეც მაქვს თქვენთან პრეტენზიებიი რა უფ ^_^ სულაც არ მაქცევდით ხანდახან ყურადღებას(მხოლოდ ხანდახან),გადართული იყავით სამსახურებზე, ხო ხო ვიცი ვიცი ამასაც ჩემთვის და ჩემი ძმისთვის აკეთებდით და აკეთებთ…ხო ისიც ვიცი,რომ თქვენი პროფესია მეტ მუშაობას და თავდადებას მოითხოს(თუ რაღაც მასეთი:დ),ჰოდა სიმართლე გითხრათ გიფასებთ ამ შრომას,მაგრამ ხალხნოოოო მომაქციეთ ყურადრებაა რა,ხანდახან როგორ მენატრებოდით და არ იყავით… ეს ზედმეტად სენტიმენტალურობაც ამომივიდა რა ყელში :დ მინდა გითხრათ,რომ წაირედ ეს თქვენი მობილურები იქ სადაც წახვათ – დავიღალე თქვენი პაციენტების ზარების პასუხით,და ვი ღა ლეეეე … ჰო და რაც კარგი რამე გამაჩნია(თუ მაქვს საერთოდ ასეთი) თქვენი დამსახურებაა : )) ცუდი -ეგ ჩემი ბრალია,ჰო ჰო თქვენ არ გაბრალებთ არაფერს… (დედუ რა კარგი შვილი ვარ,შემოგევლე მე :დ) ეს ისე აფერისტობით(ვაი და მართლა წაიკითხონ :დმოკლედ ამ საშინელ ხუმრობებს ვერ ვეშვები:დ) და ძალიან,რომ არ გამიგრძელდეს ბჟუტური მინდა მოგისამძიმროთ ჩემი სახლიდან წასვლა და ჩემი დებილი ძმის

მე და ჩემი დებილი ძმა :დ

(ეს ძმის ლანძღვა ელისგან დავამუღამე:დ) ანაბარა დარჩენა 🙂

გუდ ლაქ ჩემო ერთადერთო და განუმეორებელო მშობლებო…   

ვთაგავ : მარიამს

 

 

 

 

 

 

About Butterfly

მშვიდი ცურვა ეიფორიაში...

19 thoughts on “მშობლებს, რაღაც ,,წერილივით” ^_^

  1. eli melmon ამბობს:

    :დდდ :დდდ რა დებილი ხარ :დდ საყვარელი პოსტია ძაან მომეწონა ^^ :*:* წაიკითხონ შენებმა მერერაა ჩემებს რო წავაკითხო ასეთი პოსტი მეტყვიან ვის ეტენებიო :დდ

  2. გვირილა ამბობს:

    შენი და “დებილი” ძმის ფოტო ძალიან მომეწონა 🙂

    ექიმები არიან შენი მშობლები? საინტერესოა ^_^

  3. teennewson ამბობს:

    აა იმიტომ აბარებ ხომ სამედიცინოზე? კარგი პოსტი იყო.. შენი მშობლების ადგილას ერთი 100 ლარიანს ჩაგახუტებდი.. წააკითხე… რა იცი მაინც :დ 🙂

    • Butterfly ამბობს:

      უი მე გიორგი რა ას ლარიანი???,,სალანძღავი” ცოტა მიწერია??? არა მაგიტო არ ვაბარებ,უბრალოდ გენებიიიი – ძალიან მომწონს ეს პროფესია და სიმართლე გითხრა სხვა არც მიფიქრია(თუ ღრმა ბავშვობას და მომღერლობას არ ჩავთვლით:დ) thanks : )))

  4. teennewson ამბობს:

    ღრმა ბავშვობაში მე მანქანების გამკეთებლობა მინდოდა … :დ:დ კიდევ კარგი მოსაზრებები შემეცვალა.. :დ

  5. nick ამბობს:

    ოო მე დედისერთა ვარ მარგამ ჩემთვის მაინც ბევრად არ ცალიათ…. იცი ზედმეტი ყურადღება სულკაც არაა კარგი : )))

    • Butterfly ამბობს:

      არა განა ჩემი ძმის ბრალია…სამსახურის ბრალია : ))) ჰო ჩვენ ერთი ,,ტკივილი” გვაერთიანებს :დ:დ:დ მძიმე ბავშვობა :დ:დ:დ:დ

  6. Apple Butaphory ამბობს:

    თაამთ როგორც ყოველთვის შენს ჩვეულ ფორმაში ხარ:)))) საყვარელი პოსტითურთ :)))):*:*

  7. saya ამბობს:

    ფათხა-ფუთხი პოსტია :დ
    კარგი იყო ^^

კომენტარის დატოვება

