ბჟუტური მეორე მესთან… ანუ მე არ მიყვარს თბილისი

მოკლედ დღეს ისეთი საშინელი დღე  მქონდა არაფრის დაწერის ზასიათზე არ ვიყავი(ვარ)… თუ ამას არ ჩავთვლით რასაც ახლა ვწერ… შეიძლება სისულელეც გამომივიდეს და აზრი ვერ გამოიტანოთ,მაგრამ მომიტევეთ რა 🙂 ჰოდა საქმე ჩემს ახალ ცხოვრებას უკავშირდება…მოკლედ ვერ ვიტან ამ თბილისს…ხო აი შეიძლება გაგიკვირდეთ,მაგრამ მართლა ვერ ვიტან… შეიძლება მითხრათ,რომ აქ ბევრი არავინ მყავს და ესაა მიზეზი ან შეჩვეული არ

არ მიყვარს და მომკალით

ვარ  და ა.შ… მაგრამ აშკარად ვიცი,რომ შეჩვეული ვარ დიდ ქალაქებს…სანაცნობოსაც ნამდვილად არ ვუჩივი,მაგრამ…აი არ ვიცი,რატომ მაგრამ მართლა არ მომწონს… საერთოდ არ მინდა აქ ცხოვრება.უბრალოდ მაქვს მიზანი და ამ მიზნისთვის აქ ცხოვრებაა საჭირო… ხო და მეც ჩავალაგე ბარგი და ჩამოვედი.გზაში ცხრაასჯერ მაინც ვიფიქრე ახლა უკან დავბრუნდებიმეთქი,მაგრამ ძალა მოვიკრიბე და როგორც იქნა ჩამოვაღწიე… ეს დასაწერად და წასაკითხადაა ადვილი,არა და მართლა ვაპირებდი უკან გაბრუნებას…ამ დროს კი ჩემმა მეორე მემ იმხელა დამიყვირა და შემომილაწუნა,რომ გადავიფიქრე უკან გაბრუნება… აქ რა სირთულეებიც დამხვდა და კიდევ ბევრი შემხვდება მაგაზე აღარ ვიბოდიალებ ბევრს,ისედაც კარგად მოგეხსენებათ : )))  არა და ყველაფერი შეჩვევაა რა…ნეტავ მართლა ოდესმე თუ შევეჩვევი ამ გარემოს? იავიცი იავიცი…რაღაც საკუთარ თავთან ბჟუტური გამომდის,მაგრამ დღეს ეს,რომ არ დამეწერა შეიძლება გავგიჯებულიყავი :დ ხო და ჩემი გაგიჟება ხომ არ გაწყობთ??? :დ მერე ავტეხდი ისევ ჯგუფში ამ დალაიქებას და ამბებს და დაგაწყვიტავდით ნერვებს:)) ისე ვაკვირდები  და ჯერ ორი დღე გავიდა რაც ნორმალურად ვერც პოსტი დავწერე , ვერც ჯგუფში შემოვდივარ და ასე მგონია საუკუნე გავიდა,ბევრი ახლები გვყავს ჯგუფში და მოვლენებს ჩამოვრჩი :/ იმდენი თეგ თამაშები დაუწყიათ ახლა სათითაოდ ჩამოვუვლი და წავიკითხავ იქნებ ვინმემ შემიცოდოს და ,,სამადლოდ” დამთაგოს კიდეც:დ შენი იმედი მაქვს რა ელიი :დ:დ:დ:დ ხოო და ბევრი სისულელე,რომ აღარ გავაგრძელო კიდევ ერთხელ მომიტევეთ იმ დაკარგული 2 წუთისთვის,რომელიც ამ პოსტის წაკითხვას შეალიეთ :))

 

 

 

პ.ს. უკვე წესად მექცა ეს პ.ს და ამ პ.ს-ში გუდ ლაქ-ის თქმა:)))

 

 

პ.პ.ს ჰოდა გუდ ლაქ მეც და თქვენც :))) მიყვარხართ : )))

About Butterfly

მშვიდი ცურვა ეიფორიაში...

44 thoughts on “ბჟუტური მეორე მესთან… ანუ მე არ მიყვარს თბილისი

  1. Mallorie ამბობს:

    წარმატებები ახლა ჩემზე მეტად, შენ უფრო გჭირდება. აბა სიყოჩაღე, სიძლიერე და თვითრწმენა არ დაკარგო.. ^^ კიარადა, პირველი ორი გაზარდე და ისე შეინარჩუნე და ბოლო არ დაკარგო.. **
    კარგი ხარ და მომწონხარ. < 333

  2. ketusi ამბობს:

    არაუშავს,ყველაფერმა შეჩვევა იცის.დარწმუნებული ვარ ყველაფერს გაართმევ ტავსაც და თბილისიც შეგიყვარდება

  3. siyvarulovna ამბობს:

    მე მიყვარს თბილისი

  4. ცისფიქრიანი ამბობს:

    შენ ისეთი ენერგიული და ხალისიანი ხარ, ყველაფერს თავს გაართმევ :]

  5. teennewson ამბობს:

    მეც მაგ დღეში ვარ.. თბილისი მართლა არ მიყვარს, მარა ისიც ვიცი, რომ ჩემთვის აქ ცხოვრება უფრო სასიკეთი იქნება ისევ და ისევ ჩემი მომავლისთვის. ისიც ვიცი, რომ ჩემს საყვარელ ქალაქს ვერცერთი მეგაპოლისი ვერ შემიცვლის… : )

    • Butterfly ამბობს:

      ჰოოო გიოო ერთ დღეში ვართ :დ:დ:დ რას ვიზამთ :დ:დ: მერე იტყვიან არ შეგვჭიამეს ამ ჩამოსულებმაოო (მეგრული აქცენტით :დ) :დ:დ:დ:დ

  6. teennewson ამბობს:

    მეგრული აქცენტით მომეწონა… :დ:დ 🙂 ყველა თბილისელი ნორმალურად რო აზროვნებდეს კარგი იქნებოდა.. ყველაზე ძალიან ამ ქალაქში ის არ მიყვარს, რომ ყველა ტიპის ადამაინაი დაიარება… არა და ჩემს ქალაქში ყველა ნაცნობი სახეა.. :დ

    • Butterfly ამბობს:

      ჰო პატარა ქალაქში სხვა პონტია : )) ყველა ყველას იცნობს იმის მიუხედავად პირადად იცნობ თუ არა ადამიანს : )) აქ სხვა პონტია… ხო ჩვენი სახითაც(ამ შემთხვევაში მე და შენ)კიდევ ორი სახის ადამიანი შეემატა თბილისს და ჩვენნაირი კიდევ რამდენიააა…ტიტტტუუუუ :დ:დ ხო მეგრული იმიტომ ,რომ ნუ იმიტომ რომ… :დ:დ:დ:დ

  7. teennewson ამბობს:

    imitom , rom megrelebiTaa savse Tbilisi… 😀 imedia SheveguebiT rogorme… : 8

  8. eli melmon ამბობს:

    აუაუაუ ^^ :*:*:*:*: მე რომ ჩამაკვეხე რაღაც გავთბი :დდდ ❤ მე ხო საერთოდ ტეგ თამაშების წამომწყები და გამგრძელებელი ვარ და ყველგან გთაგავ ხოიიცი წიოკ არ გამომრჩები :დდ მიყვარხარ დაგეცა მეხი

  9. superattie ამბობს:

    გამარჯობათ ისევ და პირველად ყველას , შემდეგ ერთ კომენტარს დავწერ. მოკლედ ვისაც უნდა რომ რაღაც ექსპერიმენტი ცჰაატაროს თავის თავზე და თან ძალიან მაგარი, მათთვის ერთი იდეა მაქ , უბრალოდ მოკალით თქვენი მე2 “მე” მარტო თქვენ მართეთ თქვენი თავი რადგან, მეორე მე ვარ იგივე მე ,თუმცა მე არ ვარ მეორე მე ანუ რაღაც განსხვავება არსებობს > ესეც ასე

  10. ♥ Miss.Catalan.. ♥ ამბობს:

    Everything’s Gonna Be Alright.. Everything’s Gonna Be All Great !!! Don’t Worry,There’s Such A Beautiful Life :*

  11. Ibi ამბობს:

    წარმატებები ❤

  12. Jason Evans ამბობს:

    postebis daweras am bolo dros verc me ver vaxerxeb……tbilissz e getanxmebi martalia sxva qalaqshi ar micxovria arasodes tbilisis garda, magram ukve yelshi maqvs agar shemidzlia aq cxovreba :S : ( : |

  13. superattie ამბობს:

    “am qalaqShI JER XOXOBS xarshavdnen mere chven gvxarshaven axla”
    nawyveti fredis frendidan) ratties piradi sityvebi.

  14. Seymour Glass ამბობს:

    მე კიდე ძალიან მიყვარს თბილისი. იშ ❤

  15. აქსიომა ამბობს:

    ცუდად რომ გრძნობ თავს–ეს თბილისის ბრალი არ არის. დრო გჭირდება და კარგ ადამიანებთან ურთიერთობა, განსაკუთრებით თბილისელებთან. ყველაფერი კარგად იქნება. ზუსტად ისე შენ რომ გინდა. 😉

  16. girlwithumbrella ამბობს:

    წარმატებებს გისურვებ : ) მომწონს შენი ბლოგუნია და ავტორიც ძალიან მომწონს : )

  17. girlwithumbrella ამბობს:

    ეგრე იქნება ეგრეე 😉

  18. X ამბობს:

    თბილისი არის მსოფლიოში ყველაზე მაგარი ქალაქი და ერთ მიზეზსაც ვერ დაასახელებ რატო არ შეიძლება გიყვარდეს : )) აქ თუ არ დაიბადე ვერასდროს მიხვდები მაშინ :….

    • Butterfly ამბობს:

      რატომ არ შეიძლება მიყვარდეს?ჰმ :დ კაი რა :დ ათიათასი მიზეზი შემიძლია დაგისახელო :დ:დ:დ რომელი ერთი გაინტერესებს???? :დ

კომენტარის დატოვება

