“იმედია მომეწონება თორემ მოგკლავ”



“იმედია მომეწონება თორემ მოგკლავ”, აი ასეთი პასუხი მივიღე, ამ ბლოგის პატრონისგან ამ პოსტზე.

“კაი მომკალი” ანუ როდესაც თქვენ ამას წაიკითხავთ, მე ცოცხალი აღარ ვიქნები,

პ.ს სასწაულების არ მჯერა.

 

წერის სტილზე თუ შემატყვეთ, მე ის არ ვარ ვინც თქვენ გგონიათ ანუ მე პეპელა არ ვარ, მე ერთი გაფხინწული, სოფლელი, ბლოგერი ვარ, რომელიც წერს ამ პოსტს. მე არ ვიტყვი, რომ სტუმარი ვარ. არც მე ვიტყვი რომელია ჩემი ბლოგი დასაწყისშივე. არ გაიძულებთ დააჭიროთ და შეხვიდეთ ჩემ ბლოგზე.  მე მინდა ამ პოსტით თქვენ ისიამოვნოთ ანუ ეს პოსტი თქვენ ხართ!

სიმართლე გითხრათ ან რატომუნდა მოგატყუოთ, სტუმარი სულაც არ ვარ. პირიქით ძალიან შინაური ვარ და ბევრჯერაც მივლია ამ ბლოგზე ისე როგორ მომინდებოდა და თქვენი სულაც არ მრცხვენოდა, გამივლია “პიჟამაში” გამივლია” ლასტებით” გამივლია “ჭუჭყიანი” ფეხებით, ასე მე მირბენია, მიხტუნავია, მიცეკვია და მიტირია. მრევალჯერ გეჯღანებოდით ენას გიყოფდით, მაგრამ თვქენ მე ვერ მხედავდით . მოკლეთ ამ ბლოგში 2 სული ცოცხლობს, ერთი მე ვარ მეორე პეპელა. კდიევ იყო ჩემამდე ერთი დეიდა რომელიც ქე-თუ-სია, მარგამ ის წავიდა და მერე მე ვიყავი.  ასე, რომ ამ ბლოგის სიყვარულში ვერ მაჯობებთ. პრინციპში მაგარი უაზრობაა და ვიცი თითეული ჩემი სიტყვა უფრო და უფრო მისწრაფებს სიცოცხლეს, მაგრამ მირჩევნია ამ ბლოგის სიყვარულს შევეწირო ვიდრე სხვა რამეს, ვიდრე უბრალოდ სიცოცხლეს.

 

ასე კარგად გიცნობთ ამიტომაც ვენდობი ჩემ გემოვნებას, იცოდეთ თქვენ ვისაც კითხვა გიყვართ ამ ბლოგის ან სულაც ხათრით კითხულობთ ან სულაც ისე რა დროის გასაყვანად გადაავლებთ თვალს რომ მე კიდევ მავალჯერ გავივლი “ტრუსებით” “პიჟამათი” თქვენს ჯინაზე. ეხლა კდიევ ყურებში თითები შეირჭვეთ დინამიკებს ხმა დაუწიეთ და ……გაგრძელება იქნება!
 

About Nick

დაიკიდე რა ცხოვრება, მიდი რა დაიკიდე, მიდი მიდი შეხე გამოგდის, არ მოგეშვა ხო? მაშინ გადააგდე : ))))

4 thoughts on ““იმედია მომეწონება თორემ მოგკლავ”

  1. Butterfly ამბობს:

    ვაი მე მოგკლავ რა :დ:დ ჭუჭყიანი ფეხებით თუ ფეხსაცმლით თუ რაცაა როგორ გაბედე შემოსვლა ჰა???რას დაწანწალებ დებილო შენ :დ ან რას დატანტალებ ”ტრუსიკით ერთი ჰა??? :დ

  2. donaldo2191 ამბობს:

    ანუ გადარჩი სიკვდილს :))_)

  3. Apple Butaphory ამბობს:

    ნიკოლოოოოოოოოოზ მშვენიერიი იყოოოოო..პეპელას არ ვიცი,მაგრამ მე ბევრი ვიხალისეეეე :D:D:D:D:D:D:D ♥♥

კომენტარის დატოვება

