გილოცავ შეჩ :D

რა სხვანაირი დღეა … არა და ვაფშე არა :დ მე მეჩვენება პროსტა :დ ასე უბედურედ პოსტს პირველად ვწერ :დ მოკლედ რაშია საქმე,დღეს ბოლო წუთებს ვითვლი მე-17 წელში ყოფნისააა…ფუუ ტეხავს ბლიაძ…არ მომწონს რაღაც ეს თვრამეტი…რა უბედურებაა…ვახხხ…თან მარტოდმარტო ვარ…მგონი პირველად ვარ მარტო ასეთ დროს…მახსოვს ჩემი ძმა შემოქანდებოდა ხოლმე პირველი და მილოცავდა:”გილოცაავ ძმაა”…მერე მოჰყვებოდნენ დანარჩენებიც და წავიდოდა მტლაშა-მტლუში :დ მეც ბედნიერი სახით ვისმენდი ათას მოლოცვას…ვიღებდი უაზრო საჩუქრებს,რომლებსაც დღემდე ვინახავ რატომღაც… არასდროს ვემზადებოდი წინასწარ ამ დღისთვის…სპონტანურად მიყვარდა ”ყოლიფერი” :დ აი ახლაც საერთოდ არ ვაპირებდი პოსტის დაწერას,იმიტომაც ვწერ ასეთი ”სასწაული” სიტყვებით :დ თან ყოველ მეორე სიტყვაში ბლიაძ და ფაქ :დ:დ რა უბედურებაა :დ მოკლედ რაღაც არა-ორდინალური დღე მითენდება აშკარად :დ ხო და ბევრი,რომ აღარ გავაგრძელო გილოცააავ ჩემო თავოო :დ:დ დალშე ბანალურებს აღარ გავაგრძელებ რა :დ:დ ჯანმრთელობა და რაღაც ეგეთები :დ
მარიამს მოულოცავს თავისთან პოსტით :)) ღმერთოო როგორ გამეხარდაა <3<3 მაარ :*:*

About Butterfly

მშვიდი ცურვა ეიფორიაში...

16 thoughts on “გილოცავ შეჩ :D

  1. eli melmon ამბობს:

    ბლიადზ მე გადაგდე :დდ ეე წიოკ ჩემზე პატარაა ხარ !!!!!!! :დ:დ:დ:დ;:: აჰჰჰაჰაჰაჰაჰა :დდ:დ

  2. David Jorjoliani ამბობს:

    შენ ბიჭი ხარ გოგოო ? :დ :დ :დ

  3. შიო ამბობს:

    მე მეძინება ასე რომ გილოცავ უკვე 🙂

  4. Giorgi Dograshvili ამბობს:

    გილოცაააააააააააააააააავვ……!!!! მოკლედ და კონკრეტულად, ყოველგვარი ბანალურობის გარეშე!!! 😉 ❤

  5. ketusi ამბობს:

    კიდევ გილოცავ,ზედმეტი არ იქნება,რა იცი რასი გამოგადგეს 🙂

  6. Apple Butaphory ამბობს:

    ხოოო მე ჭურში ვზივარ..არ ვიცი როდის,რამდენის,როგორ და რანაირად..მაგრამ მეც გილოცავ ამქვეყნად მოვლენის დღეს:))))):*:*:*:* ხოდა მიყვარხარ და მაგ გასახმობ ლოყებზე ბევრს გკოცნიიიიიიიიიიიიიიიი:*:*:*

კომენტარის დატოვება

